6972687246

‘Οροι Χρήσης

Ο επισκέπτης ή χρήστης των ιστοσελίδων και υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου www.dealstore.gr υπόκειται στους πιο κάτω όρους, τους οποίους οφείλει να διαβάσει προσεκτικά. Σε περίπτωση που δεν συμφωνεί με κάποιον από τους πιο κάτω όρους, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το διαδικτυακό τόπο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από αυτόν.

Λήψη αιτήματος για παραγγελία & ολοκλήρωση παραγγελιών

Το DEALSTORE.GR είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημά που συνεργάζεται με Πολλούς προμηθευτές, εισαγωείς και κατασκευαστές (ξένων και εγχώριων) προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων και μάλιστα στις καλύτερες δυνατές τιμές. Καθώς λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας όπως αυτή εμφανίζεται στο DEALSTORE.GR, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που προβάλλεται στο DEALSTORE.GR να μην είναι τελικώς διαθέσιμο, για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Για το λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και την μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:

Αποστολή αιτήματος για παραγγελία

Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το DEALSTORE.GR τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα ‘βήματα’ που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του DEALSTORE.GR συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και την νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας τα οποία η Εταιρεία μας τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας.
Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας (ο οποίος έλεγχος πραγματοποιείται μετά την έναρξη του σταδίου επεξεργασίας που ακολουθεί το αίτημά σας). Κατά το στάδιο της λήψης του αιτήματός σας και της αυτόματης προβολής του περιεχομένου του αιτήματος παραγγελίας σας δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.

Επεξεργασία αιτήματος για παραγγελία

  • Εφόσον το αίτημά παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9:00 έως τις 14:00 σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Διαφορετικά το εν λόγω μήνυμα θα το λάβετε εντός της αμέσως επόμενης εργάσιμης ημέρας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα τότε θα σας αποσταλεί μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής μαζί με τον αριθμό αποστολής track number. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε η Εταιρεία μας θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας δια μέσου αντιπροσώπου της (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους) προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση τυχόν νέα παραγγελία σας (τροποποιηθείσα ή μη) θα σας αποστέλλεται και πάλι με νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει το δε μήνυμα αυτό θα αποτελεί και το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας βάσει του οποίου και θα εκτελείτε η παραγγελία σας. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
  • Η Εταιρεία μας δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας καθ΄όλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για οτιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν ότι η εν λόγω επικοινωνία (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει-sms) καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για στο περιεχόμενο κάποιου μηνύματος που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και απαντητικό μήνυμα στο sms που θα έχετε λάβει ή/και να μας πάρετε απευθείας τηλέφωνο στα ακόλουθα τηλέφωνα 2521098965, 6972687246.

Εγγραφή σε NEWSLETTER

Η εγγραφή σας στηv Υπηρεσία newsletter της Εταιρείας μας, ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) στο αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα μας ή μετά την εγγραφή ή ολοκλήρωση αγοράς από την ιστοσελίδα μας. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής/αγοράς σας μας δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεση να σας αποστέλλει η Εταιρεία μας ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και συναφή διαφημιστικά μηνύματα.

To DEALSTORE.GR δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση τους. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletters ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων του DEALSTORE.GR, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του Δικτυακού τόπου ή μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στα ενημερωτικά emails μας που λαμβάνετε. Δεν παραδίδουμε σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας ή άλλα προσωπικά σας δεδομένα.

Παράδοση προϊόντων – Εξοδα αποστολής

Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00-14:00). 

Δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής: 

Στις πρωτεύουσες νομών την επόμενη εργάσιμη από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα. Εξαιρούνται η Πελοπόννησος, (εκτός Πάτρας) η Ήπειρος (εκτός Ιωαννίνων και Άρτας) και τα Νησιά (εκτός Κέρκυρας). 

Στις λοιπές περιοχές εντός 2 εργάσιμων από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα εξαιρουμένων απομακρυσμένων περιοχών που μπορεί να παραδοθεί σε 5 εργάσιμες. 

Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ. 

Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος. Mολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος παρ’ όλ’ αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας.

Υπαναχώρηση & Επιστροφές προϊόντων 

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας αλλά και επιστροφή χρημάτων ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις: Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).

Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 2521098965, 6972687246 είτε με email στο info@dealstore.gr για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλετε στον κατασκευαστή αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του με δικά μας έξοδα είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Ακύρωση παραγγελίας

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις: 

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e- mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@dealstore.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 2521098965, 6972687246

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Κινητά τηλέφωνα – Tablets

Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή “Dead On Arrival”, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή “Dead After Purchase” το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. DOA κινητών 7 μέρες (ημερομηνία έκδοσης της Απόδειξης – Τιμολόγιο Αγοράς). Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς. Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι: Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας. Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2521098965, 6972687246.

Εγγύηση

Ολα τα προϊόντα που είναι αγορασμένα από εμάς μέσω των αντιστοίχων αντιπροσωπειών για την Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά έχουν υποστήριξη από τον αντίστοιχο εισαγωγέα – διανομέα – αντιπρόσωπο. Οι πελάτες μπορούνε να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών. 

Επίσης σε προβλήματα που έχουν οι πελάτες μας με τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας μέσω email στα info@dealstore.gr είτε τηλεφωνικά στο 2521098965, 6972687246 για να γινόμαστε αρωγοί στην επικοινωνία τους με τις επίσημες αντιπροσωπείες. Για γρηγορότερη εξυπηρέτηση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τα αντίστοιχα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των αντιπροσωπειών για τον τρόπο αποστολής της συσκευής του – προϊόντος. Μπορεί βέβαια και να το αποστείλει και σε εμάς αλλά θα υπάρξει παραπάνω χρονικό διάστημα μέχρι να παραλάβει τη συσκευή του λόγω των πολλαπλών μεταφορών, παραλαβών και αποστολών που απαιτούνται για να παραλάβει τη συσκευή η αντιπροσωπεία από εμάς και να μας την επιστρέψει πίσω. 

Τα υπόλοιπα προϊόντα που προσφέρονται – πωλούνται από το DEALSTORE.GR και είναι OEM έχουν εγγύηση και υποστήριξη από εμάς και οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επαφή μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα ή email για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Προϋποθέσεις εγγύησης προϊόντος

  • Οι οθόνες LCD έρχονται με εγγύηση κατασκευαστή.
  • Οι ταινίες ασφαλείας, τα φιλμ προστασίας και ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος θα πρέπει να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι αυστηρώς εντός εγγύησης και να συνοδεύεται υποχρεωτικά από απόδειξη ή αντίγραφο τιμολογίου.
  • Η οθόνη LCD και η αφή δεν θα φέρουν σπάσιμο, ράγισμα η γρατζουνιά.
  • Η ταινία σύνδεσης να μην έχει κοπεί ή να έχει τσακίσει και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες, ή χτυπημένη.
  • Κανένα εξάρτημα δεν θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί ή να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά.
  • Να μην έχει επισκευστεί και να μην έχει γίνει καμία είδους επέμβαση στο προϊόν.
  • Σε περίπτωση που θέλετε εσείς να κάνετε την τοποθέτηση του ανταλλακτικού συστήνουμε να γίνει από επαγγελματία τεχνικό κινητής τηλεφωνίας.
  • Διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος καταστροφής του ανταλλακτικού ή του κινητού σας τηλεφώνου.
  • Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στο ανταλλακτικό ή την συσκευή σας, καθώς αναλαμβάνετε με δικό σας ρίσκο την αντικατάσταση ή τοποθέτηση του ανταλλακτικού.
  • Η εγγύηση καλύπτεται κατόπιν ελέγχου από το τεχνικό τμήμα μας.

Συμβουλές αντικατάστασης οθόνης κινητού

  • Εάν αντικαταστήσετε την οθόνη από μόνοι σας υπάρχει κίνδυνος να βγει εκτός εγγύησης λόγω μη εξιδίκευσης.
  • Η εγκατάσταση πρέπει να γίνει μόνο από επαγγελματία, το κατάστημα δεν είναι υπεύθυνο για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στην συσκευή κατά την εγκατάσταση.
  • Δοκιμάστε την οθόνη πριν την εγκατάσταση χωρίς να αφαιρέσετε τις ετικέτες και τα προστατευτικά.
  • Μην επιχειρήσετε οποιαδήποτε επισκευή χωρίς αντιστατική προστασία για να μην χαλάσετε τη συσκευή σας κατά την επισκευή.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι καλωδιοταινίες της LCD και του Touch δεν κάμπτονται και δεν τσακίζουν κατά το κλείσιμο της συσκευής σας.

Προσοχή στις καλωδιοταινίες!!!

Το ανταλλακτικό να δοκιμάζεται πάντα πριν την τοποθέτηση. Εάν κολληθεί ή αφαιρεθούν οι προστατευτικές ζελατίνες δεν νίνεται δεκτή η επιστροφή του..

Οθόνες Samsung

Οι γνήσιες οθόνες Samsung δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν εφόσον είναι ελλατωματικές στην περίπτωση που έχουν τοποθετηθεί ή έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές μεμβράνες. Σε κάθε περίπτωση προτείνεται η δοκιμή στον αέρα πριν τοποθετηθεί η οθόνη για να διαπιστωθεί ότι λειτουργεί σωστά.

Όροι & Προϋποθέσεις

Το DEALSTORE.GR μπορεί να τροποποιήσει τις τιμές, τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά αυτού.

Καλάθι αγορών